Οι έξοδοι και τα γεύματα εκτός σπιτιού είναι πολύ συχνά ο λόγος για να χαλάσεις τη δίαιτά σου ή… τη διάθεσή σου, αν αποφασίσεις να μη συμμετέχεις στην κοινωνική δραστηριότητα για να μην παρασυρθείς.

Οπότε το ερώτημα «τι να τρώω για να μην παχαίνω εκτός σπιτιού» θα σε βασανίζεις το καλοκαιράκι ακόμα περισσότερο.

Για όλα υπάρχει όμως λύση και καλό είναι να είσαι προετοιμασμένη για κάθε ενδεχόμενο, ώστε να μη χαλάς ούτε το πρόγραμμά σου ούτε τη διατροφή σου! Οι ιδανικές επιλογές σε περίπτωση που βρεθείς σε:

Βόλτα στα μαγαζιά:

Παρ’όλο που θα μπορούσες να πάρεις κάτι μαζί σου, το πιο πιθανό είναι πως θα κάνεις κάποιο pit stop για να δώσεις στον οργανισμό σου λίγη ενέργεια.
Οι επιλογές είναι άπειρες και ευτυχώς τον τελευταίο καιρό και πολύ υγιεινές.
Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε
-ένα κουλούρι ολικής άλεσης ή
1 ανάμικτο χυμό φρούτων ή
1 smoothie ή
αν έχεις σκοπό να είσαι όλη τη μέρα έξω να φας μια σαλάτα
ή 1 σουβλάκι με αλάδωτη πίτα, καλαμάκι και λαχανικά.


Στη βόλτα αυτή μείνε συγκεντρωμένη στο στόχο σου και άσε τα διάφορα γλυκίσματα, όπως και τα «γρήγορα φαγητά» τα οποία θα σε επιβαρύνουν με περιττές θερμίδες!
Αν νιώθεις πως δεν μπορείς να αντισταθείς προτίμησε ένα παγωμένο γιαούρτι (με φρούτο για topping) και από τα fast food ένα burger με φιλέτο κοτόπουλο ή λίγα κομματάκια σούσι!

Παραλία ή περίπατος στη φύση:

Ξηροί καρποί, φρούτα, λαχανικά, ρυζογκοφρέτες, μπάρες δημητριακών, ακόμα και ένα μικρό παστέλι είναι αρκετά για να μη μείνεις νηστική, αλλά να κάνεις ένα μικρό κολατσιό μέχρι να φας κανονικά.
Σε κάθε περίπτωση έχει σημασία και το τι θα φας όλη την ημέρα και αν κρίνεις πως κάπου το παράκανες, μπορείς πάντα να περιορίσεις το επόμενο γεύμα.

Πηγή: shape.gr